יום ראשון, 25 באוגוסט 2013

סיפור כביסה

יצירת חדר כביסה לעיצוב מרחוק...

מכירים את החברות ה"משקיעניות" האלה?! כאלה שכשלחברה טובה שלהן יש חגיגה אז הן ישקיעו את נשמתן במתנה?!
אז כזאת היא שימרית ולמזלי היא גם חברה שלי :-)

לשימרית יש חברת ילדות שבנתה בית חדש בצפון וכשהיא וחברת ילדות נוספת הוזמנו לבלות את השבת בבית החדש, היא לא הסתפקה בגיפט כארד מחנות לדברי בית, אלא החליטה לעשות לה הפתעה, לסדר ולעצב לה את חדר הכביסה!!!
הגברים שביננו יעקמו מבט לנחיצות של חדר כביסה מעוצב (חוץ מבעלי שמאוד אוהב לכבס), אבל הנשים בטוח מחייכות, הרי כולנו מבלים שם לא מעט זמן, אז למה שלא יהיה גם נעים ומסודר?!

שימרית אספה רעיונות, קנתה חומרים וכלים (חלקם מאיקאה וחלקם מחנויות לדברי בית) ופנתה אלי כדי להשלים את הכל לעיצוב חדר הכביסה. שילבנו בין רעיונות מעיצוב חדר הכביסה שלי (שאציג בהמשך) ותמונות מעיצוב תמונות מחדר הכביסה של הבלוגרית הכשרונית הבלבוסטה .

אז עד שלשימרית יהיה בלוג משלה, כי היא יצירתית בטירוף וחוקרת בלוגים מושבעת, אני אתגאה יצירתיות שלה אצלי בבלוג.

פרסנו חומרים, דבקים, סרטים ושאר קראפטס וגייסנו את מכונת הסילואט שלי לצורך העניין.

התחלנו בהכנת שלט Laundry מהמם שהכנו משתי מסגרות איקאה, אותיות עץ וסרט מנוקד ששודך מאחור (אני מודה שהמסגרות מאתגרות מבחינת ההדבקה שלהן, אבל בסוף הצלחנו. התחלנו עם דבק חם, עברנו לדבק E6000 ולבסוף חיזקנו עם אקדח סיכות מאחור....בקיצור, אם אתם מכינים את זה עדיף עם מסגרת אחת שלמה ולא שתיים שצריך להדביק ).












לאחר מכן עברנו ליצירת מתלה לגרביים "אבודות", (כזה שכבר הרבה זמן אני מבטיחה לעצמי שאכין גם בשבילי...)
יצא אפילו יותר מתוק משציפינו :-) לאחר חיפוש מהיר בפינטרסט החלטנו ללכת על המשפט It socks to be lonely ....
השתמשנו במסגרת איקאה גדולה, חוט שפגט, אטבים בינוניים ומדבקות מויניל שהכנתי במכונת הסילואט של הכיתוב וציפור חמודה שיושבת על אחד החוטים.
את החוט שידכנו למסגרת בעזרת אקדח סיכות ואת המדבקות הדבקנו על הפלסטיק השקוף של המסגרת.
קדחנו מאחור מתלה משולש שיהיה נוח לתלייה.














שימרית קנתה לה את הכלים לחדר הכביסה, (שלדעתי הכלי לאחסון אבקת הכביסה הוא בין הקניות החכמות והכי שימושיות שיש! ) להשלמת המראה חתכנו לבקבוק נוזל המרכך מדבקה מתאימה בסילואט.




לסיום המראה חתכנו בסילואט בועות מויניל בצבעים של חום שוקולד ותכלת לעיטור הקיר מעל מכונת הכביסה והמייבש. מאחר ולא היה לנו מספיק ויניל השתמשנו בפס אחד כחול ובקיר אחד בלבד. לצורך הרחבת המראה המעוצב, הבועות גלשו גם לקיר השני.








לכל זאת שימרית הוסיפה כרטיס ברכה בצורת מכונת כביסה, שאותו היא תלתה על שלט הגרביים האבודות כהמשך להפתעה שלה.




ולמה אני קוראת לזה "עיצוב מרחוק", כי מעולם לא ראיתי את חדר הכביסה במציאות, רק בתמונות עם הרבה בלאגאן (בכל זאת זה בצפון הרחוק מאוד...) ושלחתי את שימרית עם כל היצירות שהכנו והוראות מדוייקות לעיצוב.
את התמונות שמסביב שימרית הדפיסה מהאינטרנט ומסגרה במסגרות איקאה תואמות.

שימרית וחברתה נגשו לפעולה, סידרו, עיצבו וצילמו את הכל בנייד והנה התמונות לפניכם :-)






















מיותר לציין שכולם התלהבו מהתוצאות וקיבלנו תשבוחות אין סופיות :-)
מקווה שגרמתי לכם לחשוב על עיצוב חדר הכביסה שלכם, בפעם הבאה שאתם מכבסים ......תאמינו לי שתחייכו בכל פעם שתכבסו.

וכמו שהבטחתי בהתחלה, הנה הצצה לחדר הכביסה שלי:

במבט לפני....

ובמבט אחרי....
פשוט וקל לביצוע: אני ובעלי צבענו פס תכלת סביב כל קירות החדר ופיזרנו בועות ויניל בצבעים של חום שוקולד ותכלת. הנחמד הוא שאת הבועות ניתן לפזר גם על מכונת הכביסה ועל סל הכביסה. הן איכותיות ולא הורסות את המשטח כשמורידים אותן.

במרכז אתם רואים את קופסת אבקת הכביסה שקניתי, אחת ההמצאות הגאוניות!! שקית אבקת הכביסה נשפכת לשם כל פעם מחדש , האבקה לא נשפכת או מתפזרת ואפילו יש לה כפית קבועה שנתלת על הידית. לא סתם יפה אלא גם שימושית!!
עכשיו חסרה לי קופסת האטבים מאותו הסט וארון שירות בבניה אישית (יום יבוא..:-)) , בינתיים הסתפקנו במדפים לבנים.







אם גם אתם רוצים עיצוב מרחוק, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר 054-4417053 :-)