יום שני, 30 בספטמבר 2013

בסלון שלי...


רגע לפני שתקווה הצלמת המוכשרת שולחת את התמונות של העיצובים החדשים שלי לפרסום, נזכרתי שבעצם לא פרסמתי את כל התמונות היפות שהיא צילמה לי.
אז אני מזמינה אתכם לקפה וירטואלי (ואפשר גם אמיתי בתאו מראש :-) ..) אצלי בסלון .
עיצוב: דולי דויטשר,  צילום: תקווה מהבד

איך הכל התחיל ונבנה:

התחלתי עוד לפני שחזרנו ארצה ונכנסנו לדירה, ישבתי עם תוכנית הדירה עוד בקליפורניה ורקמתי חלומות שנבנו כשנכנסנו (מאחר ומדובר במעבר מדינה היה לנו הרבה זמן להתכונן עד שהמכולה הגיעה עם כל הריהוט שלנו..)
ככה נראה הסלון לפני הכל, ביום שהגיעה המכולה (אני חייבת לציין שזה היה יום מרגש מאוד עבורי, כי המכולה נתקעה שלושה חודשים בים...)


ראשית בחרתי את שילובי הצבעים האהובים עלי , שיתאימו לריהוט הקיים שלי , לצבעי המרצפות והמשקופים. אחר כך הוחלט על סגנון מודרני המשלב נגיעות של וינטאג' יחד עם שילוב אלמנטים עגולים לשבירת הרצף המלבני בחלל.



נבנתה שידת הטלויזיה מגבס. הקיר הפינתי הוא הקיר הראשון שמושך את העין מהכניסה לבית ולכן בנינו לו מבנה גבס מעוצב במידות מתאימות לטלויזיה ושנמשך עד הפינה עם נישה מוארכת ומוארת בספוט.
המבנה תוכנן כך שיתאים לשידת הטלויזיה מעץ שכבר הייתה לנו.






בהמשך לשידה, על מנת לחבר בין הסלון למטבח, הודבקו 2 פסי טפט לרוחב הקיר בצבעים המשלבים את צבעי הסלון והמטבח. על הטפט הותקנה מנורת קיר אהיל במראה רומנטי ובצד תלינו תמונות משפחתיות.


המטבח שבחרנו הוא מטבח שמנת בעיצוב דלתות עם תבליט, יחד עם קלפות זכוכית בצבע קפה ושיש קיסר בצבע ביניים בין שני הצבעים. מעל האי מיקמנו שלישיית מנורות מעוטרות בסגנון כמו הטפט.


בחלק השני של הסלון שילבנו את הצבע הכחול-אפור במבנה גבס שמאחורי הספה המשלב בתוכו מדף אסימטרי, בתמונות ובטקסטיל:



 נבחר במיוחד שטיח עגול ומעליו נתלתה מנורת תקרה תלויה עגולה שממשיכה את האלמנט העגול.


בכניסה לבית שילבנו קומודה ומראה (שבעבר שימשו כשולחן איפור בחדר השינה ובדירה הנוכחית קיבלו תפקיד אחר).
אני מאוד אוהבת קומודה בכניסה לבית, מעבר ליופי יש לה תפקיד חשוב: לשמור את כל הבאלאגן במגירות: מכתבים, מפתחות, משקפי שמש וכו'..




 הנה הצצה גם למרפסת היוצאת מהסלון. גם במרפסת אני רואה חשיבות לכריות נוי ועציצים צבעוניים פזורים:






איך הכל היה נראה בבית הקודם, אתם שואלים?! אז ככה:

אחד הדברים שמצחיקים אותי הוא שחברים שבאים מקליפורניה לבקר אותנו בטוחים שהחלפנו את הריהוט במעבר לישראל, למרות שזה בדיוק אותו ריהוט. מבחינתי החכמה היא להתאים ולעצב את הדירה החדשה לריהוט שכבר יש :-)

הנה הצצה לבית שבו גרנו בקליפורניה, שימו לב שזה אותו הריהוט בדיוק, אך בגלל הצבעים והעיצוב מסביב הכל נראה אחרת:

















ואם תשאלו אותי למה אני הכי מתגעגעת בקליפורניה? אז אני אגיד לבית! (וגם לכמה חברים כמובן..) כי הוא היה גדול יותר ומפנק מאוד, אבל חוץ מזה : את כל הדברים החשובים באמת יש לי כאן: המשפחה שלי, החברים שלי והמדינה שלי   :-)

אם גם אתם רוצים לבנות קונספט עיצובי חדש לבית שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר .

דולי דויטשר
054-4417053
עיצוב פנים, הום סטיילינג &DIY