יום שני, 9 בדצמבר 2013

עיצוב הקליניקה של איילת

הקליניקה של איילת גיפס:


איילת גיפס היא קלינאית תקשורת מוכשרת ומקסימה באיזור השרון, תמיד חייכנית ונעימה.
החלום שלה היה לעצב קליניקה בבית, כזו שכשנכנסים אליה שוכחים שבעצם נכנסנו דרך הבית, כזו שנעים בה, שיש בה צבעים אך עדיין באווירה רגועה, כי ברגע שהמשחקים נפרסים על השולחן כל הצבעים פורצים החוצה.

הכייף הגדול היה שאיילת לגמרי זרמה עם הרעיונות שלי ואחרי הקשבה מעמיקה לצרכים שלה בנינו את החלום.
היה חשוב שהקליניקה תכלול איזור ישיבה למשחקי קופסא עם הילדים, שטיח למשחקים על הרצפה, איזור ישיבה להורים, איזור משרדי קטן לניהול העסק (מחשב, מדפסת וכו'..) ומקומות אחסון לצעצועים ולמשחקי קופסא.
כל זאת כשהמקום מרווח ונעים.

החדר שתמיד מוקצב לכך הוא חדר הבאלאגן בבית, כזה שבו שמים את כל מה שהבאנו מהדירה הקודמת ועדיין לא מצאנו לו מקום בבית. אז השלב הראשון הוא סדר !!

ישבתי, תכננתי, הוספתי צבעים, טפט, פרופיל דקורטיבי, ספסל ישיבה עם אחסון, תמונות מהממות של Micush, שולחן וכסאות לילדים, פינת מחשב, שידרוג רהיטים וקיבלנו קליניקה למופת .
חשוב לציין כי כל זאת נעשה בתקציב שפוי , רוב החדר הוא מאיקאה עם שדרוג וטאצ' אישי.

המצחיק הוא שחלק מהלקוחות של איילת מכירים את העיצובים שלי ושולחים לי תמונות מתוך הקליניקה :-)

ההדמייה שלפני:




התוצאה  - הלפני והאחרי :

צילום: תקווה מהבד



משכנו את העין לקיר השמאלי בעזרת טפט פסים עד מחצית הקיר, פרופיל דקורטיבי לתיחום הטפט וצבע משלים בקיר התחתון ובקיר הצמוד. במרכז הטפט הצבנו מדף עם תומכים מעט מעוגלים .
הצבע התכלת משרה רוגע ורעננות יחד והפסים יוצרים תחושה של זרימה.




גם ספסל וגם אחסון: יצרנו ספסל ישיבה מרופד מזרן עם תאים לאחסון הצעצועים , מקום שבו ההורה יכול לשבת בזמן הטיפול.




על הטקסטיל אחראית אלה נווה, מעצבת מוכשרת בכל מה שקשור בבדים, שתפרה את המזרן והוילון בבדים תואמים, מבד בטקסטורה משגעת שמשלב את הצבע התכלת שמסתובב לו בחדר.


הארונית המשודרגת: כשאני מחלקת את התקציב לעיצוב, אני דואגת למחזר כמה שיותר על מנת לשמור את התקציב לדברים הדומיננטים יותר.
הארונית הזו נצבעה בלבן ורופדה בגבה באותו הבד שחוזר על עצמו במזרן ובוילון. קיבלנו ארונית יפיפיה ומצויינת לאחסון .





בנוסף לצבע התכלת שילבנו צבעים רכים של ירוק וורוד : הכסאות נצבעו בירוק וורוד וגם מסגרות התמונות.



הקיר הימני נבחר להיות קיר השעון כשמסביבו פזורות תמונות מהממות של Micush - איורים לקטנטנים  ממוסגרות במסגרות איקאה שנצבעו בצבעים המתאימים. האיורים של מיקוש משרים רוגע ולוקחות אותי ליער קסום בכל פעם שאני מסתכלת עליהן.







אני תמיד דואגת למסגר את התעודות במסגרות יפות ובולטות, לדעתי זה מאוד חשוב לצד העסקי.



וזוהי איילת גיפס המדהימה שמשלימה את יופיה של הקליניקה :-)


היה לי כייף גדול לעצב את הקליניקה של איילת ועכשיו אני עובדת באותו הבית על עיצוב הסלון של המשפחה :-)

אם גם אתם רוצים לעצב או לשדרג, דברו איתי.
דולי דויטשר
עיצוב פנים, הום סטיילינג & DIY
054-4417053