יום חמישי, 4 בספטמבר 2014

החדר של ליהיא

כמו שאתם בוודאי כבר הספקתם לראות אני חיה ונושמת עיצוב. בכל רגע פנוי אני משוטטת בפינרסט, בבלוגים ובאתרי עיצוב, שואבת השראות ורעיונות ומקווה שבעיצובים הבאים שלי הלקוחות יזרמו עם הרעיונות והצבעים ופה זה קרה בטבעיות:
בעיצוב החדר של ליהיא אמא שלה סמכה עלי, הסכימה עם רעיונות העיצוב בגווני האפור-ורוד וכולנו מאוהבות בתוצאה.
בנגיעות נכונות ופשוטות נוצר לליהיא בת השש חדר מהמם עם גוונים מרגיעים שפשוט כייף להיות בו :-)

לפניכם החדר לפני, בתהליך ואחרי:

החדר לפני:





הוחלט על סידור ומידות הרהיטים הגדולים בחדר:




נבחרה פלטת צבעים המקשרת בין הצבע הורוד לאפור. הוחלט להוריד את פרופיל העץ ממרכז הקיר ולצבוע את הקיר המרכזי באפור ואת שאר הקירות בשמנת בהירה על בסיס אפור:







וכך נראה החדר אחרי:








החלטנו לא להחליף את המיטה, אלא לשדרג אותה: לצבוע את חלקי העץ שלה בגוון שמנת, לצפות אותה במצעים בהירים ולעטוף את הכרית שלה בציפית כרית סוכריה שנתפרה במיוחד ובכך קיבלנו מיטה במראה אחר לגמרי:




את הציפית לכרית עיצבה אלה נווה המוכשרת:



כרית נוספת שהייתה בבית שודרגה עם סרטים בצבעים ורודים ואפורים:



תמונות עם איורים מתוקים בגוונים מתאימים הוזמנו מ ETSY ומוסגרו במסגרות איקאה:





גם המדבקה המהממת הזו עם השם של ליהיא הוזמנה מ ETSY והשתלבה נהדר בחדר:



נקנו רהיטים חדשים והוחלפו להם הידיות וגם קוביות המדפים שהיו ירוקות נצבעו בורוד :



הוסף טקסטיל מתאים: וילון עם סרטי תחרה, שטיח עגול, מזרן ישיבה לארונית וכל הפרטים הקטנים השתלבו נהדר:




גם הדג התחדש בחדר חדש :-)


ליהיא מאוד אוהבת את החדר החדש שלה ואני ואמא שלה מאוד מרוצות :-)

עד כאן החדר של ליהיא. עכשיו שאני בחופשת לידה, אני מבטיחה למצוא זמן ולהעלות בקרוב פוסטים נוספים של עיצובים שהסתיימו לפני הלידה.

בינתיים שיהיה המשך שבוע מקסים :-)

דולי דויטשר
עיצוב פנים, הום סטיילינג & DIY
054-4417053

2 תגובות:

תרצה אמר/ה...

מקסים וכייפי! תוכלי לעדכן מה מספרי הצבעים של הגוונים האפורים?? תודה רבה :)

דולי דויטשר - עיצוב פנים, הום סטיילינג & DIY אמר/ה...

קיר חלון: גוון נירלט 0539 PLACE OF DUST
שאר הקירות בגוון קרם בהיר, גוון נירלט 0023 SHELL TINT